Kundehjælp

Hvis du mere foretrækker at tale med et menneske i virkeligheden, kan du kontakte vores kundetilfredshedsteam via e-mail (nedenfor).

Hvordan kan vi hjælpe?

Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Hvilken størrelse skal jeg købe?

Hvis du ikke er helt sikker på, hvilken størrelse der er den rigtige for dig, kan du se vores størrelsesguider. De findes under de tilgængelige størrelser for hvert af vores produkter.

Kan jeg annullere min ordre?

Vi forstår det fuldt ud, vi ændrer også mening! Selvom vi ville ønske, at vi kunne, kan vi ikke ændre eller annullere en ordre, når den først er afgivet, på nuværende tidspunkt. Vi håber at have en annulleringsfrist en dag i fremtiden.

Hvis varen/varerne ikke passer, skal du sørge for at bytte til en foretrukken model eller returnere den og få pengene tilbage. Husk at indenlandsk returforsendelse er gratis.

Forsendelse, returnering og ombytning

Vi bruger alle større transportører og lokale kurerpartnere. Du vil blive bedt om at vælge en leveringsmetode ved betaling.

Hvad er forsendelsespolitikken?

Når din ordre er afgivet, modtager du en bekræftelsesmail, der fortæller dig, at vores ordrebehandlingsteam har modtaget den. Når din ordre er behandlet, modtager du en e-mailbesked med dine sporingsoplysninger. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke ved returnering.

Sender I til udlandet?

Ja, vi sender over hele verden. Forsendelsesomkostninger vil blive tilføjet ved kassen.

Kontakt os

Har du spørgsmål til din ordre, eller en generel forespørgsel?